Alla inlägg under februari 2009

Av MajaGrädddnoos - 14 februari 2009 18:04

Är inte så mkt för att fira denna dag - tycker att det är viktigare att visa kärlek alla årets dagar... nja  - mer än en dag iaf :-)


Har fått underbara ROSA blommor av min man - så nu doftar köket underbart!


I dag blir det lite extra mysig mat. Kycklingfilé  med mozzarella, ruccola o tomat samt potatis i ugn o en fräsch sallad - mmm så gott det ska bli! Sen blir det den obligatoriska chips o dipp kavalkaden till Schlagerfestivalen. Kul att se Markoolio och lili o Susie... för att inte tala om Jennifer Brown! Hoppas de är bra...


Nej nu ska jag till soffan - har såå otroligt ont i fogarna!

Av MajaGrädddnoos - 3 februari 2009 11:43

... jag skrev - vet inte riktigt vart tiden har tagit vägen! Jo... förresten, heltidsjobb, 2 barn o hus...


Är numer sjukskriven på ½tid... vilket kändes helt okej tills i helgen! Nu kan jag knappt ta mig fram - är hemma denna vecka o VILAR!Vilket inte är lik mig alls - men jag känner verkligen att kroppen inte orkar... jätte jobbigt!!


Är i v 31 nu så det är ju verkligen sluttampen! På fredag ska jag till Sös på "snittsamtal" sen kommer väl remissen efter det... med datum o klockslag! Helt galet att få reda på exakt vilken dag det blir... längtar såå mycket!!


Ska till barnmorskan nästa tisdag - funderar på att be henne boka en tid till läkaren veckan därpå... hoppas bara att jag har möjlighet att bli sjukskriven på heltid... man vet ju aldrig...


 Är fortfarande skeptisktom det verkligen är en tjej i magen... nu är jag inne på en linje att jag inte "vågar" köpa ngting mer... Skulle gärna vilja sy ett par gardiner men... nej - inte så kul om det tittar ut en kille... då vill jag ju ha andra gardiner! Jag får vänta... en kappa är ju inte så tidskrävande... :-)

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards