Alla inlägg under juli 2008

Av MajaGrädddnoos - 31 juli 2008 15:46

Har en förmåga att fastna framför andras bloggar för att sen komma på att jag glömt att skriva i min egen... typ varje dag!!! Inte bra, måste bli bättre!


Tycker att denna sommar har varit toppen men värmen tar nästan kål på mig... jo jag vet man bara klagar - regnar det är det fel på det - o skiner solen så... MEN jag har svårt med tålamodet när det är varmt - allt går mig på nerverna för att inte tala om bröderna al Quida ( dvs mina söner). God damn vad jobbigt det är i bland, jag är varm, de likaså o minstingen vill bli BUREN - men hallåå, varsågod att klättra upp på min svettiga kropp - det hjälper jag lovar... lite sand på det så blir det perfa...


Nej, inte ska man klaga... eller jo snälla kan jag inte få göra det...  tycker om kvällen när det är någolunda svalt!


I kväll blir det snabb middag för den ska "jobba" - ja typ - jag ska klippa och slinga en kompis... hoppas det är svalare då!

Av MajaGrädddnoos - 8 juli 2008 19:47

Söker jobb som en tok... jättebra i semester tiden - jag lovar ;)... men men!


Fick i dag ett smatal från en tjej som kontakatat mig via mail -ä hon hade hittat min CV på monster.se o var intreserad... JIPPI lixom - tänk att någon snappar upp en i cyber rymden.


Så nu ska jag dit på torsdag - tror ju inte att det leder till ngt jobb ( har varit på 2 intervjuer sen midsommar o de som "...skulle höra av sig omgående..." lyser med sin frånvaro) men men jag lever på hoppet om inte annat är det super träning inför nästa intervju! Självklart fattar jag väl att jag inte är "Ms hotstuff" på arb. maknaden men ett lite god-damn-work skulle jag väl anså kunna finna...


Känns som jag var vågad som sa upp mig för ett år sen efter 7 år på samma ställe och började plugga - ska jag ångra det nu eller... NO way - alltid lär man sig något o jag trivdes verkligen INTE på min sista place!


Hoppas, hoppas att torsdagens intervju åtminståne leder till ngt... i NEED this!!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards