Alla inlägg under oktober 2008

Av MajaGrädddnoos - 14 oktober 2008 12:54

Hemma är jag med 2 inte såå sjuka barn faktiskt! De har varit dåliga under hela helgen o i går ( jag jobbade) så i dag var det min "tur" att vabba, helt ok faktiskt... nu känns det dock som att de kan gå till FÖRSKOLAN i morgon - tur för jag har häcken full på jobbet ;-)


HAr varit en sån helylle mom i dag 


..."förmiddagen spenderades UTOMHUS i pitoreska lilla Alby, därefter åkte vi hem o gräddade pannkakor, efter detta är det dax för lilleman att sova (= dator tid för mom) när lilleman vaknar ska vi bege oss ut o promenera till vår lokala matvaruaffär ( läs LIDL!!). Under eftermiddagen kommer nog min mor att kika förbi för att få hjälp m sitt hår!"


Kom igen... visst låter detta som en toppen mamma-barn-dag! 


Jag uteslöt dock... " snoriga barn (!!), DJUR baja ÖVERALLT (häst,ko, hund, you name it!) Kalla vindar ( jobbigt med stor mage o TAJT jacka!)


Men over all, en bra dag!

Av MajaGrädddnoos - 7 oktober 2008 12:17

... men inte länge! Har varit dunder förkyld sen förra veckan - var hemma från jobbet i fredags o mån, tis denna vecka men i morgon SKA jag gå! Kidsen är ju på dagis och jag behöver ta mig i kragen o ur sjukträsket!


Har börjat få FOGLOSSNING - jisses redan. Har så ont vissa kvällar att jag knappt kan röra mig - hur är detta möjligt, jag är ju bara i v 15 - om det kommer redan nu - hur ska det bli längre fram??!!?? HAr fortfarande inte berättat på jobbet, vet inte hur jag ska säga lixom??! Får ju såå ont under dagen att jag att de måste tro att  det är ngt fel på mig när jag sitter o bara zoonar ut ;-)


Nej nu ska jag få lite nytta gjort... har bokat tid för könsultraljud ( känner ju på mig att det äen kille till men men) Andra veckan i december - är det dax! Har redan börjat fundera på namn... Är ju lite känsligt iom att 2 av mina kompisar är gravida o ska ha ung. samtidigt...hmmm!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards