Alla inlägg under mars 2008

Av MajaGrädddnoos - 28 mars 2008 16:50

Hade en hel vecka planerad med mina mysiga kids - men vad händer... jo minstingen Noah blir magsjuk på måndag kväll - optimisten i mig trodde det var tillfälligt... var det... nej!! Han slutade äntligen kräkas i onsdags men hade då 40 graders feber istället, (take your pick... liksom...)


Hade otroligt dåligt samvete för store grabben som ville ut o hitta på skoj - men vad ska man göra när lillebror kräks var 10 minut...??! Det GÅR ju inte att lämna huset med honm hur mkt jag än ville!


Hittade dock en snäll morfar som kunde sitta barnvakt ett par timmar i onsdags medan jag o Melvin åkte o badade i Torvalla. Vi hade hur mysigt som helst och mitt intryck var toppen tills...

 ... vi kom ut till bilen! Fönsterrutan bak var krossad ochdet var glas överallt, men vad hade de tagit... jo, Melvins bilstol! En toksmutsig Graco stol...grrrr, blev så arg att jag knappt kunde tala! Melvin var hysterisk o hade tusen frågor om VARFÖR, VEM och KOMMER DE IGEN?? Inga lätta frågor att svara på... varför tar man en annans bilstol ur deras bil... ja du...


Tråkigt att en utflykt som var toppen till en början vart urbotten! Var tvungen att sätta M fram - utan bilstol!! - o åka till J's jobb och byta bil! Så nu har vi en lånebil under helgen o sen får vi se hur vi löser det... är helt beroende av 2 bilar och nästa vecka börjar ju verkligheten... om alla är friska!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards