Direktlänk till inlägg 10 januari 2009

Män...

Av MajaGrädddnoos - 10 januari 2009 19:21

Här hemma är det sjukstuga. Mannen har haft feber sen i torsdags (= dödssjuk Skrattande) o nu på kvällen verkar BÅDA sönerna fallit åt samma öde. Som en blixt från en klar himmel... jätte konstigt! Det har varit full fart på båda killarna under dagen men nu.. sover de!!! Detta har ALDRIG hänt här hemma! Själv känner jag att det är ngt på G - halsen börjar svida på ett oroväckande sätt Får se hur denna kommande vecka ter sig!

Jag har iaf gjort klart ännu ett projekt i dag - skötväskan är klar! Jippi... det tog lite tid o var otroligt pyssligt men nu är den färdig! Nu har jag "bara" 3 saker kvar... sittdynan, vaggan och klädsel till gungstolen. Den måste dock slipas o målas först o det vet jag inte om jag pallar! HAr varit jätte jobbigt att sy (??!!) Foglossningen är närvarande JÄMT - usch!!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av MajaGrädddnoos - 5 april 2009 23:01

I fredags den 3 april klockan 10.15 föddes vårt tredje barn! En liten dotter som än så länge är namnlös!   Lyckan är total!!!! ...

Av MajaGrädddnoos - 2 april 2009 20:08

... vid denna tid ligger jag nog o snusar på världens sötaste (!!!) Bebba - oh vad jag längtar! Samtidigt känns det såå konstigt attt vi "redan" är framme vid mål... Inskrivningen gick super - dock lite för länge! De två första vi skulle träffa kom ...

Av MajaGrädddnoos - 30 mars 2009 11:35

Har otroligt onda sammandragningar o hoppas att Bebban verkligen stannar sär inne tom FREDAG! I natt har jag knappt sovit pga. detta...   Har total namnblock fortfarande o kan inte för mitt liv ( ... eller mannens!) komma på ett som jag verkligen gil...

Av MajaGrädddnoos - 27 mars 2009 10:58

Så återstår då "bara" EN VECKA KVAR AV DENNA GRAVIDITET...   Känns verkligen helt galet, först går tiden så sakta, så sakta  (ca v 4- 20), sen kommer man in i stadiet att; det blir nog inget ändå (ca. v. 20-32) sen är det som man spolar fram i en ra...

Av MajaGrädddnoos - 9 mars 2009 11:00

... är på G! Mannen med hjälp höll på i går så nu börjar det ljusna i tunneln! Äntligen - såg faktiskt framför mig hur jag låg på BB o mannen fixade b-vakt till sönerna för att få det sista klart innan vi kom hem! Nu är vi ju inte där än - så det kan...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards