Alla inlägg under april 2008

Av MajaGrädddnoos - 30 april 2008 12:53

Har suttit ute i solen o pluggat i nu 3 timmar... gaaa... duktigt eller hur! Jag är iallafall mäkta stolt! Nu kan jag njuta av långhelgen med gott samvete!


Hoppas detta väder håller i sig - har en del "tomt" planer för helgen o det skulle suga om det regnade! Vill att vi ska börja med altanräcket... måste dock köpa en del virke o iom att mannen helt plötsligt måste jobba längre i dag så blir det nog inte av i dag... Går hela helgen utan att vi gör ngt vettigt ute så kommer jag att vara ett stort FÖRBANNAT åskmoln här hemma... inte att rekommendera alltså!


Så jag återkommer ang. arbetet här hemma...


Peace out!

Av MajaGrädddnoos - 14 april 2008 12:09

Gaahh - vad trött man blir när man vaknar i GOD tid men allt ändå går åt h-e... grrr.


Har en snart 5åring hemma som verkar ha gått tillbaka i sin utveckling - han är TOTALT handlingsförlamad när han måste klä på sig... det slutar med att jag SKRIKER, han GRÅTER o vi kommer försent! Varför blir det så här - vi som hade så god tid på oss - men så blir vi ovänner! Kändes inte bra att lämna honom på dagis men vi blev lite sams innan o lovade att i morgon skulle det bli bättre... oki - vi får väl se...


Over and out!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards